سئو تضمینی | واقعیت یا دروغ ؟

سئو تضمینی

Seo تضمینی ، واقعیت است یا دروغ

سئو تضمینی | واقعیت یا دروغ؟

تضمین

هنگامی که عبارت تضمین یا تضمینی برای محصول یا انجام فرایندی بکار گرفته می شود ، معمولا به این دلیل است که درباره ی انجام آن فرایند ، بسیار دروغ گفته شده و عده ی زیادی در آن خصوص زیان کرده اند.

بیشترین کاربرد تضمینی در دهه ی اخیر به عبارت چک تضمینی تخصیص می یابد که دلیل آن نیز کاملا مشخص است ، چک های بی محل و بی پایه و مبارزه با پولشویی، اما در سئو تضمینی ، همه چیز فرق دارد ، باما همراه باشید:

سئو تضمینی

سئو تضمینی

در سئو سایت نیز به همین ترتیب است ، هرچند در ابتدا ، مهندسان سئو سعی در انجام بهترین کار را دارند اما در واقع گوگل همواره در حال تغییر است و لذا تغییرات و الگوریتم های متفاوت باعث می شود که ناگهان تمام فعالیت هایی مهندس مربوطه انجام داده است ، تغییر کند و مجبور شود از اول کار خود را شروع کند.

البته در هر شغلی نیز افرادی سودجو حضور دارند که از عدم آگاهی هم وطنان سو استفاده می کنند و فقط قیمت می دهند و هزینه ی سئو را دریافت می کنند ، درحالی که عملا هیچ فعالیتی انجام نمی دهند.

آنچه که امروز به عنوان سئو تضمینی یا SEO تضمینی گفته می شود ، کاملا به واقعیت نزدیک است و شرکت هایی که سئوی تضمینی انجام می دهند ، بدین صورت کار می کنند:

Seo سئو تضمینی

طبق یک بررسی همه جانبه ، کلمات و سایت مشتری بررسی می شود ، سپس قیمت مهندس سئو برای رساندن سایت مشتری به صفحه ی اول به صورت تضمینی ارائه می شود و طبق یک قرارداد ، هزینه ی انجام کار سئو به مهندس سئو پرداخت می شود ، طبق آن قرارداد اگر مهندس سئو توانست وب سایت را در مدت مشخص (معمولا شش ماه) با کلمه ی توافق شده به صفحه اول گوگل برساند و تایید سفارش دهنده را دریافت کند که کار به خوبی انجام شده است ، اما درصورت عدم موفقیت به هر دلیلی ، تمام هزینه ی دریافت شده به سفارش دهنده عودت داده می شود.

Search Engine Optimization

کار سئو سایت پس از رسیدن به صفحه ی اول تمام نمی شود ! بلکه تازه اعتماد طرفین برای انجام یک سئوی خوب جلب شده و مرحله ی اول کار شکل گرفته است.

رسیدن به صفحه اول گوگل طبق اصول Seo یا Search Engine Optimization مثل کسب نمره ی 20 از یک درس مهم است ولی الزاما این نمی شود که معدل نهایی شما که از مجموع نمرات تمام دروس است 20 باشد و ممکن است در بقیه ی بخش های سایت دچار مشکل باشید.

ضمن آنکه ماندن در صفحه ی اول گوگل نیز سخت و دشوار است ، چرا ؟

Search Engine Optimization

چون همواره رقبا درحال پیشرفت هستند و رقابت در صفحه اول گوگل به شدت بالاست.

این حقیقت وجود دارد که صفحه ی اول گوگل تنها جای 10 وبسایت است و سایت هایی در این صفحه قرار میگیرند که ممارست ویژه ای دارند.

سئوی تضمینی سایت شما را به صفحه ی اول گوگل می رساند و پس از آن ، دیگر هزینه ای بابت سئوی تضمینی به شما باز نخواهد گشت چرا که طبق قرارداد ، وب سایت شما با کلمه ی مورد نظر به صفحه ی اول گوگل رسیده است، اما اگر در این مرحله سئوی خود را رها کنید ، قطعا بعد از مدتی (بستگی به رقبا دارد) وب سایت شما جایگاه خود را از دست خواهد داد.

معمولا شرکت ها برای بعد از موفق بودن پروژه ، برنامه ی خود را برای نگه داشتن سایت در صفحه اول گوگل اعلام می کنند و برای دیگر کلمات نیز پیشنهاد هایی دارند که بایستی به دقت بررسی و انتخاب شود.

از هزینه ی سئو و بهینه سازی نترسید ، یک سئوی مطلوب ، قطعا بازدهی مناسبی دارد و اگر شما محتوای مناسبی داشته باشید و خدمات قابل قبولی ارائه دهید ، به سوی ثروت زیاد پیش خواهید رفت.

نتیجه

سئو تضمینی واقعا وجود دارد، اکثرا بر این باورند که چون الگوریتم گوگل همواره درحال تغییر است ، سئوی تضمینی وجود ندارد و سئوی تضمینی یک دروغ است اما دیدیم که با چه روشی انجام می شود و کاملا حقیقت دارد.

سئوی خوب ، هزینه ای است که باعث ثروتمند شدن خواهد شد.

ولی سئو کار خوب در ایران نیست و یا اگر هست ، پروژه جدید نمی پذیرد چون وقتی برای انجام پروژه جدید ندارد.

ایمیل ما : Toprankatsign iconbacklinksfa.com

سئو یعنی چه

چگونه به صفحه اول گوگل بیاییم

سئو تضمینی ، واقعیت یا دروغ؟

Copyright © 2010 - 2024 | . تمامی حقوق این وب سایت برای بک لینک فا محفوظ است
طراحی و اجرا:بک لینک فا | نقشه سایت