خرید بک لینک دائمی در کدهای قالب وبلاگ

خرید بک لینک در کدهای قالب وبلاگ

خرید بک لینک دائمی در هزاران قالب وبلاگ

قیمت خرید بک لینک

بک لینک در قالب های وبلاگ

همانطور که در مقاله ی ( چطور محتوای بی کیفیت توسط گوگل شناسایی می شود ) هم گفته شد ، گوگل به لینک های طبیعی تمایل زیادی دارد و بک لینک در قالب های وبلاگ یک روش مهم برای تولید لینک های طبیعی محسوب می شود.

:: ادامه متن ::


لیست قیمت خرید بک لینک در کدهای قالب وبلاگ

تمامی قیمت خرید بک لینک ها به ( تومان ) می باشد.

قیمت سه ماه قیمت یک ماه URL #
1.000.000 440.000 Pichak.net 1
200.000 70.000 SlideTheme.ir 2
      3
171.000 60.000 MahSkin.ir 4
171.000 60.000 IranSkin.com 5
140.000 50.000 ParsSkin.com 6
130.000 45.000 VatanSkin.com 7
130.000 45.000 BlackSkin.ir 8
1.000.000 - WeblogSkin.com 9
115.000 40.000 SibTheme.com 10
115.000 40.000 Themzha.com 11
90.000 30.000 Nightselect.com 12
60.000 20.000 Bahar-20.com 13
60.000 20.000 K2cod.com 14

آیا میدانید گوگل چطور متوجه محتوای باکیفیت یا بی کیفیت در سایت شما می شود ؟


چرا بک لینک ها طبیعی محسوب می شوند؟

بک لینک فا از شما تا 10 عنوان و لینک به صفحات مختلف سایتتان میگیرد (البته امکان تعداد بیشتر نیز با پرداخت هزینه ای ناچیز امکان پذیر است) ، این لینک ها در داخل گردونه ای قرار خواهند گرفت که با هربار دریافت کد قالب وبلاگ توسط مدیران وبلاگ نویس ، یکی از لینک های شما از داخل گردونه خارج و در کد قالب وبلاگی که کاربر قصد دریافت آن را دارد درج می شود ، بدین ترتیب بک لینک ها با عناوین مختلف و به سمت صفحات مختلف سایت شما در وبلاگ هایی با پیج اتوریتی متنوع و موضوعات گوناگون قرار میگیرد ، لذا به این نوع بک لینک در کدهای قالب وبلاگ ، به اصطلاح بک لینک های مردمی ، یا بک لینک های طبیعی گفته می شود و تمایل گوگل به چنین بک لینک هایی بسیار زیاد است.

چرا به این نوع بک لینک ، بک لینک دائمی گفته می شود؟

همانطور که میدانید بک لینک دائمی در اصل به بک لینک هایی که در سرویس رپورتاژ آگهی قرار میگیرند گفته می شود که در داخل مقاله ای ، به عنوان یک مطلب در وب سایتی منتشر می شود و همیشه در آن وب سایت باقی می ماند (خرید رپورتاژ) ، اما اینکه چرا به بک لینک های درج شده در کدهای قالب هم بک لینک دائمی می گویند ، در ادامه عرض خواهیم کرد.

بک لینک های تولید شده توسط این پروسه ، توسط هزاران مدیر وبلاگ نویس ایجاد می شوند که با دریافت کد قالب و درج آن در وبلاگ خود ، بک لینک سایت شما را هم منتشر می کنند ، اما هرگز پیش نیامده است که هزاران وبلاگ نویس به طور همزمان اقدام به تعویض قالب وبلاگ خود کنند یا بک لینک های درج شده را حذف کنند ، بیش از پنجاه درصد از بک لینک ها برای همیشه در هزاران وبلاگ باقی خواهد ماند و تاثیرگذاری آنها تا سالهای سال برای وب سایت شما امتیاز و رتبه به ارمغان خواهد آورد. لذا به این نوع بک لینک نیز ، بک لینک دائمی گفته می شود.

آیا امکان تغییر در عناوین و لینک ها وجود دارد ؟

در طول زمانی که بک لینک های شما در کدهای قالب وبلاگ فعال است ، امکان تغییر در عناوین و لینک ها با پرداخت هزینه ای ناچیز وجود دارد ، اما امکان تغییر در لینک های منتشر شده هرگز وجود ندارد چون بک لینک فا هیچ دسترسی به بخش مدیریت وبلاگ های مردم ندارد لذا در انتخاب کلیدواژه برای وب سایت خود دقت لازم را به عمل آورید ، درصورت تمایل مقاله ی ( چطور کلمات کلیدی متناسب با سایت خود را بیابیم ) می تواند در انتخاب کلمات کلیدی پر سرچ به شما کمک شایانی کند.

آیا امکان پرداخت آنلاین وجود دارد؟

پس از بررسی سایت شما ، درصورتی که امکان سفارش وجود داشته باشد ، شما به بخش ثبت سفارش آنلاین راهنمایی خواهید شد و در آنجا امکان انتخاب پلن ها ، ارسال لینک ها و عناوین و همچنین پرداخت آنلاین از چندین درگاه متفاوت وجود دارد .

سفارش داده شده چه زمانی فعال می شود؟

تمام سفارش ها کمتر از 24 ساعت اداری فعال خواهند شد ، درصورتی که در تعطیلات به سر ببریم ، زمان فعال شدن آگهی با شما هماهنگ می شود که اکثر اوقات کمتر از 3 روز ، در تعطیلات ، آگهی ها فعال خواهند شد. اما در زمان های غیر تعطیل سفارش ها همان روز یا فردای آن روز فعال می شوند.

تاریخ تمدید چطور محاسبه می شود؟

تاریخ تمدید دقیقا از زمان فعال شدن آگهی محاسبه می شود ، برخی شرکت ها زمان ثبت سفارش را ملاک قرار می دهند اما بک لینک فا ، دقیقا راس تاریخ و ساعتی که آگهی فعال شده است را ملاک میداند و زمان تمدید از لحظه ی فعال شدن آگهی محاسبه می شود.

چطور متوجه فعال شدن سفارش خود بشوم؟

بلافاصله پس از فعال شدن آگهی ، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم که در آن ، سرویس انتخابی شما و تاریخ و ساعت تمدید دقیق آن اعلام شده است ، لذا با دریافت آن ایمیل متوجه فعال شدن سفارش خود خواهید شد ، راه دیگر آن ، این است که وارد پنل مدیریتی پرتال آنلاین بک لینک فا شده و در بخش سفارشات ، سفارش خود را بررسی نمایید ، رنگ سبز نشان دهنده ی فعال شدن آگهی می باشد.

در زمان تمدید سفارش یادآوری خواهد شد؟

چند روز مانده به تاریخ تمدید سفارش شما ، یک ایمیل یادآوری تمدید برایتان ارسال می گردد که با مشاهده ی آن میتوانید نسبت به تمدید سفارش خود اقدام نمایید ، درصورتی که در پنل مدیریتی خود شماره تلفن همراه را وارد کرده باشید و دریافت پیامک را روی بله قرار داده باشید ، در زمان تمدید یک پیامک یادآوری نیز برایتان ارسال خواهد شد ، لطفا توجه داشته باشید که ایمیل و پیامک تنها یک بار و چند روز مانده به زمان تمدید ارسال می شود ، اگر تمدید انجام نشود ، در زمان قید شده ، آگهی حذف خواهد شد.

برای ثبت سفارش لطفا با ایمیل زیر ارتباط برقرار نمایید.

ايميل ما : ايميل به آدرس adsmajid‌ در جي ميل
Mail


Copyright © 2010 - 2024 | . تمامی حقوق این وب سایت برای بک لینک فا محفوظ است
طراحی و اجرا:بک لینک فا | نقشه سایت